SJUUKT OTÄCKT!!

På väg hem från Ivy ser jag en kille som går nåra meter framför mig som är dyngrak, han är så full så han knappt kan ta sig fram. Jag stannar till vid vägen för jag tycker att det känns olustigt med alla fulla människor omking mig. Plötsligt hör jag, DU SKA GE FAN I ATT KNUFFA EN POLIIS!! Då ser jag hur 3 killar sänker den där ensamma fullla killen. Jag vet inte om de var poliser eller ej, det hade iaf inte uniform. Jag blev så himla rädd så jag sprang in till strömpis istället och lämnade mina skivor där.

Va försiktiga när ni tar er hem, det finns massa psyk där ute som väntar på att ställa till det.





Kommentarer
Postat av: Fredrik

Folk som slåss, utan att bli överfallna - är idoter. Punkt!

2010-05-01 @ 13:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0