Are you kiddin me?!!

Godmorgon! Jag har knappt sovit något inatt, jag känner mig alltid så stressad av att veta att jag måste somna tidigt för att orka gå upp tidigt. Så det blir bara kaos istället. Tur att jag kan lura min hjärna till att bli pigg och laddad ändå. Mitt största problem just nu är Vad har man på sig såhär på morgonkvisten? Det är ju svinkallt! Och värre blir det imorgon när jag ska vara på plats redan kl 07! Gosh, detta blev ett rätt bittert och gnälligt inlägg känner jag. Jag ska väl försöka få ut min hund nu som tittar på mig som om jag vore galen, stackarn vill sooova!

Hoppas ni får en fab dag! :)


Tack till er som ringt för att försäkra er om att jag inte försovit mig, puss!


Kommentarer
Postat av: MmmBOP

Lycka till första dagen! det kommer gå galant!

2010-08-31 @ 08:18:56
Postat av: Maria

..och tack för att du väckte mig :)

2010-08-31 @ 17:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0