felix göra de goda äckligt

Idag köpte jag hem ketchup (Felix) men med mindre salt och socker. Köp aldrig den! Det smakade ingenting, och har man på mer blir det bara att smaka lite småsurt. Jag ville ge intryck av att vara en hälsosam person som var medveten om vad jag stoppade i mig men misslyckades totalt.
Så friday night, vad har ni för planer? Själv så tänkte jag bara ta det lugnt men nu när vi fått så fantastiskt väder blir man ju lite småsugen på en uteservering och smutta på något gott.

Imorgon åker jag iväg för att spela på en politisk tillställning. Det ska bli spännande och det är alltid roligt med nya erfarenheter. Hoppas bara maten är god! ;D Ut i solen med er och njuuut! Kram D*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0