Glasögonorm!



Som de flesta vet så har jag riktigt riktigt dålig syn, optikern säger att jag har 30% syn. Dom på synsam kan inte förstå hur jag lyckas ta mig igenom vardagen utan glasögon. Det sjuka är att jag inte tänker på att jag ser dåligt eftersom jag alltid haft såhär dålig syn. När jag däremot tar på mig glasögonen känns det jävligt jobbigt. Folk är så påträngande nära och omgivningen ser inte alls lika behaglig ut som den göra utan glasögon. Jag ser ju alla finnar och skavanker som jag slipper uppmärksamma när jag inte har glasögonen på mig. Nu tog jag på mig glasögonen och ser att min spegel är rätt skitig :p Så jag ska väl ta tag i det medans glajjerna är på.

Later suckers! ;)

Kommentarer
Postat av: Dollys baby

Det klär dig riktigt bra! :)

Denna helg kommer bli helt galen så spänn fast dig så kör vi.. woop woop!

2010-08-26 @ 22:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0