Härlig tisdagskväll

Hej hopp! Nu har jag kommit hem från en långpromenad med herr Fredrik. Vi har vart ute och promenerat sedan kl 18, vi unnade oss även kvällsmiddag på MAX ;) Yummi! Sista halvtimmen ägnade vi oss åt att hysteriskt leta efter hans nyckelknippa, det var jäkligt intensiva minuter. Men han hade själlvklart lagt dom i väskans innerfack där han aldrig brukar lägga dom i vanliga fall. Nu ska jag ÄNTLIGEN se sex and the city 2!! Har laddat upp med äpplen och morötter. Yeeey! Jag tackar även teknikgeniet som fixade filmen.


Cleo står och väntar på Fredrik


Promenerar på öster, där F även snor med sig lite bär i väskan.


Och äta bör man!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vafan.. jag trodde vi skulle vara nyttiga D?

2010-08-10 @ 21:29:30
Postat av: Dolly

Sluta ge mig ångest, Jag måste få leva!

2010-08-10 @ 21:40:09
URL: http://dollylee.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha living the life ;)

2010-08-10 @ 22:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0