Manic monday

Godmorgon bloggen! ;) Igår kväll kikade fröken Michelle förbi för vi bestämt oss för festa till det. Lite snack och rosé för att sedan traska vidare till Lilla örebro för världens bästa strawberry daquari. Mmmm Bobban kan sin sak! Efter att ha suttit på deras uteservering en stund gick vi vidare mot Satin. Uteserveringen var full och det var en härlig stämmning, vi blev helt enkelt kvar där och dansade loss hela natten lång!! Jag har slängt så mycket med håret så jag fått ont i nacken, haha.

Det krånglar för mig så jag får tyvärr inte upp bilderna för tillfället. Nu ska jag ta en kvällspromenad, Ciao!


Kommentarer
Postat av: Бабаевский Элитный 75%

Druschpa!

jag fastnade i torktumlaren med min kalufs för ett tag sedan.. kan det ha samband med min nackspärr??

Mvh Blond men glad

2010-08-05 @ 03:08:27
Postat av: Бабаевский Элитный 75%

Druschpa!

jag fastnade i torktumlaren med min kalufs för ett tag sedan.. kan det ha samband med min nackspärr??

Mvh Blond men glad

2010-08-05 @ 03:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0