Dolly goes schoolgirl

Efter mycket om och men så har jag nog bestämt mig för att plugga. Jag ska bli hälsocoach ;D En hälsocoach som lever på mc donalds och kladdkaka, kommer bli grymt! Jag kom in på psykologiprog och hälsocoachprog, men jag känner mig inte redo för att binda upp mig för många år. Så detta känns lagom, det är distans och på 2 år.

Nej nu ska jag väl börja packa lite inför spelningen sen ska jag lämna nyckel till världens bästa som ställer upp och är hundvakt :) TACK!



Älskar preppylooken som Blair Waldorf har.


Kommentarer
Postat av: S1

din rysska kinky girl! ;)

2010-08-07 @ 17:28:38
Postat av: Dolly

Haha Va!!

2010-08-07 @ 17:36:45
URL: http://dollylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0