Snap out of it!!

Lever Dolly i en drömvärld? Jag får ofta höra att jag är så himla naiv och godtrogen. Fine, det kanske jag är men jag vill nog hellre leva i min mysiga bubbla än att ta del av en cynisk och bitter verklighet. Jag tror på att människor är goda och vill handla rätt. Jag tycker inte att det verkar så sunt med att utgå från att alla vill göra en illa hela tiden. Sen kan dessa egenskaper även sätta mig i tråkiga situationer då jag blir väldigt besviken pga folk faktiskt är idioter ibland, men de är väl bara mänskligt right ? Om man tänker efter så är det inte så svårt att räkna ut att det är många fler gånger som människor behandlar en väl och får en att vara lycklig än tvärtom. Jag vill leva mitt liv som i en romantisk komedi och då tänker jag välja att göra det även om det kommer vara många bittra människor som kommer försöka få mig att snap out of it. Sköt ert så sköter jag mitt :) Allt jag önskar av andra människor är att dom ska dömma mig efter min insida, och då bör väl även jag göra detsamma.

Nu tänkte jag unna mig lite glass och soffmys i väntan på prince charming ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0