sunday morning rain is falling

Godmorgon solstrålar! Har ni sovit gott? Själv så har jag sovit fantastiskt bra inatt. Jag skulle egentligen sovit kvar efter spelningen men som tur var så skulle några åka in till örebro så jag passsade självklart på att åka hem till min egna säng och Cleo :) Det var en rolig kväll och publiken var väldigt tacksam. Det jag lärt mig om politik är att kristdemokraterna gillar att dansa! Men vem gör inte det? ;)
Nu tänkte jag packa upp allt ur väskan och sen gå ner till ica för att köpa hem massa gott och hyra en film. Det är verkligen hemmamysväder idag. Helt OK en söndag!

Kvällen började med att Timotej bjöd på några låtar. Jag filmade och tänkte lägga upp ett klipp här men nu verkar även det krångla. Well, ni överlever nog utan. ;p Kramar / Dolly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0