Tröööttt

Godmorgon! :) Jag somnande inte fören 06 på morgonen så jag är galet trött idag! Såg iaf satc 2 igår och tyckte att den var jätte bra, jag har hört så många gnälla över den och den har ju inte fått så bra kritik heller. Enligt mig så krävs det en hel del för jag ska kunna ogilla en film som innehåller Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda.
Har ni sett filmen och vad tyckte ni?

Jag ska väl bege mig till ica strax, har tänkt försöka mig på lite matlagning ikväll. Förhoppningsvis går det att äta så jag och min goda vän kan avnjuta en måltid ihop för att sedan orka med en liten utgång kanske? Vi får la se vad som händer, men det lutar åt att vi ses på dansgolvet! ;)

Kram / Dolly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0