glissglossglass



Hej allihopa! Vilket härligt väder vi har idag va!? Jag ska ta ut Cleo på en promenad och sen ta ett lååångt skööönt bad. Ska nog även ta och måla naglarna och annat pyssel. Ni får inte missa fångarna på fortet ikväll, jag älskar att dom börjat sända det igen. Gunde och Agneta är så rara och mysiga. De slutar 21.30 och då kommer nog jag slockna, är helt slut efter första dagen på jobbet.

När jag var och inhandlade schampoo/balsam idag så stod det en galet lång man framför mig. Jag var i rumphöjd med honom. Jag kände mig rätt besvärad av att stå och spana in hans rumpa så jag började läsa gamla sms i inkorgen vilket är ännu muppigare. Haha nu kom jag på en pinsam sak. För många många år sen när jag var på väg hem från skolan så såg jag killen jag var betuttad i. För att slippa hälsa på honom så låtsades jag prata i mobilen, vad händer då? Jo självklart börjar det RINGA högt som fan! Fasiken vad jag skämdes, vet inte vilket som var pinsammast, att jag låtsats prata med någon i mobilen eller min löjliga super mario ringsignal.

Har ni gjort bort er rejält någon gång?


Kommentarer
Postat av: Lilla pojke

Haha va fjortis du är! You go D! Var dig själv!

2010-08-31 @ 23:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0