Tidsfördriv

1. Vilka 3 saker vill du ha varje dag? Sol, pengar och kärlek.
2. Detta vill jag göra just nu? Äta choklad!
3. Bästa känslan? Lycka!
4. Värsta känslan? Ångest.
5. Egenskaper jag gärna vill att min partner har? Romantisk, driven och ödmjuk.
6. Vad var det senaste du stoppade in i munnen? En morot.
7. Dricker helst? Vatten.
8. Favoritgodis? Marabou schweizernöt.
9. Hur många barn vill du ha? Jag vill nog bara ha 1 barn, max 2.
10. Favoritsak att göra innan du sover? Prata i telefon med min bästis.
11. Något du hatar? Elaka människor.
12. Hur gammal är du om 5 år? 29, shit :(
13. Vem ringde du senast? Min syster.
14. Har du något ärr? Ja, ett ovanför vänster ögonbryn. Jag sprang in i ett glasbord när jag var liten.
15. Kan du byta olja på bilen? Inte ens om det gäller mitt liv.
16. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Tis, 14.00 på Java.
17. Kan du rulla med tungan? Japp!
18. Har du varit med i tidningen? haha ja.
19. Vad är det för färg på din tandborste? Rosa.
20. Hur imponerar man på dig? Genom att ha ett gott hjärta och vara sig själv.



Kommentarer
Postat av: Maria

Berätta om när du var med i tidningen! :)

2010-08-09 @ 19:19:20
Postat av: Dolly

haha,kul du! En annan dag, ett annat blogginlägg ;)

2010-08-09 @ 19:32:37
URL: http://dollylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0