Antagen

Jag fick precis besked om att jag kommit in på utbildningen jag sökt till. Psykologprog. inriktning idrott och arbete.  Det känns jätte skoj och jag är glad att jag gjorde det där jäkla högskoleprovet eftersom det var det jag kom in på :) Jag har dock sån förbannad beslutsångest nu! Innan jag åkte till visby fick jag jobb som receptionist på scandic, det är tänkt att jag ska börja så fort jag kommer hem. Jobbet verkar jättebra och eftersom det är en stor kedja kan man jobba i andra städer så småningom. Whaat to do?


Kommentarer
Postat av: maxjay

jobbet hade jag tagit, haft många vänner som jobbat med det och trivts riktigt bra.

eftersom du redan nu tvekar till skolan så. :)

2010-07-16 @ 13:13:11
Postat av: malika

det borde väl minte vara så svårt att välja, jag hade definitivt valt psykologprogrammet

2010-07-18 @ 15:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0