Förlåt för den dåliga uppdateringen



Hejsan! :) Jag vet att jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera, men jag har legat sjuk med hög feber i visby. Nu mår jag lite bättre och är hemma i örebro. Så hur har ni haft det? Jag har som sagt varit tokförkyld men spelat ändå. Jag hann med en tur till fårö och en utekväll på gutekällaren. Det jag har kommit fram till är att den hysterin som är på ön för tillfället inte är något för mig. Det blir lite väl mycket!

Det närmsta dagarna ska jag bara ta det lugn och bli helt frisk, på onsdag spelar jag skivor i stadsträdgården vilket jag faktiskt ser fram emot :) Jag har spelat på detta golfjippo de senaste 3-4 åren och det är en mycket tacksam publik.

Fan,nu har jag råkat svulla 200 gram schweizer igen :(


Kommentarer
Postat av: Challe

Sjukt nice bild

2010-07-25 @ 21:51:47
Postat av: Kenneth

wraauuw Dollan, du är hoooot!

2010-07-25 @ 21:51:57
Postat av: S1

Så frekyy hot!

2010-07-26 @ 18:08:41
Postat av: Bob

Like a glove :)

2010-08-16 @ 01:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0