Freaky friday!

Heejsan heej! Igår kväll såg jag på remember me med Rob Pattinson. Den var SÅ bra! Kan jag starkt rekomendera,verkligen!! Slutet kändes dock rätt surt eftersom jag är ett stort fan av lyckliga hollywoodslut, blir bara att må så dåligt när det är tragiska slut. Jag grät säkerligen ut all vätska som fanns i min kropp. Så den måste ni se, helt klart!

Nu tänkte jag inhandla jordgubbar och lägga mig i badet. Sen måste jag göra mig ordning och välja kvällens outfit. Vi ses på dansgolvet! ;)

Kram och puss till alla som förtjänart


Kärlek, passion & romantik. Hur kan man inte älska en sån film?


Kommentarer
Postat av: M

Mjo, men inte så kul när du halvt om halvt spoilar slutet sådär, hade tänkt se den men nu känns det litet trist eftersom du avslöjade att den inte kommer sluta på ett bra sätt. Hade räckt om du skrivit att den var sorglig och att den fick dig att gråta massor, inte att just slutet var sorgligt. :(

2010-07-12 @ 22:52:15
Postat av: Lilla pojken

Buhuuu buhuuu!

2010-07-14 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0