Hett hett hett!



Nu ska man inte vara utomlands, det är verkligen helt fantastiskt med svensk sommar. Nästa vecka åker jag till Visby för att spela skivor i 3 veckor, det ska bli sååå skönt att få komma iväg från örebro en sväng. Mitt problem är dock packningen! Jag måste packa med kläder och skor för 3 veckor, sjukt!! Sen måste jag även ta med min skivcase på 20 kg, det kommer bli en intressant resa. Som tur är så finns det fortfarande hopp för mänskligheten, varje gång jag åkt iväg med massa packning har jag alltid haft turen att träffa på människor som gärna ger en hjälpande hand. Jag blir rätt upprörd när jag ser gamlingar som kämpar upp för en trapp eller trottoarkant och ingen stannar upp för att hjälpa. Vad är folks problem? Hur svårt kan det vara att fråga om personen vill ha ens hjälp? Va en god medmänniska, what goes around comes around!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0