honestly




Ta hand om era nära och kära! Det finns inte många man kan lita på och räkna med. De få människor som är ärliga och lojala måste man ta väl hand om. Jag försöker att inte dömma människor efter rykten utan efter mina egna erfarenheter, det är självklart svårt och man blir ofta rubbad av allt snack man hör. Självklart har man gått på många nitar godtrogen som man är. Jag tycker dock att det är viktigt att man inte blir cynisk, jag väljer att tro gott om de flesta till motsatsen bevisas.

Så ni som sitter på massa "info" som ni gärna vill dela med er av till mig behöver inte besvära er :) Det åker in i ena örat och ut ur det andra.

Peace out! / Big D


Kommentarer
Postat av: s1

gillart!

2010-07-06 @ 19:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0