joråsåatt..

Gomorron! Hoppas ni mår bra såhär dagen efter! ;) Själv så tänkte jag äta en äggmacka och invänta min syster. Hon ska lämna sin yngsta son hos mig en vecka. Så jag ska hänga med kiddo och göra roliga kids stuff några dagar framöver.

Min dator är fortfarande trasigt men jag börjar faktiskt tycka att det är rätt skönt. Man kanske borde testa vara utan dator och mobiltelefon en månad? Det kan nog göra en gott, man klarade sig ju finfint utan back in the days! :) Så snart får ni börja knacka dörr om ni vill mig något!

Tjipp!


Obs! Ni får inte börja knacka på min dörr :p Det är bara något jag skrev.


Kommentarer
Postat av: malika

duktig flicka, lek på så han inte hinner sakna mig

2010-07-04 @ 22:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0