men in makeup

Jag tycker inte att det är något konstigt alls med män som är medvetna och har intresse för sitt utseende och trender. Däremot skulle jag nog inte kunna vara i relation med en kille som lånar mitt smink. Att killar sminkar sig blir allt vanligare i vårt samhälle och ordet metrosexuell används flitigt. Jag tycker att det är suveränt att killar har möjligheten att förbättra sina drag men hur jag än vänder och vrider på det så skulle jag nog bli rätt avtänd om killen jag dejtar visade sig äga en sminkväska med diverse sminkprodukter.

Vad tycker ni ?



Yay or Nay ?


Kommentarer
Postat av: Dollys baby

Att man som man inte "klara" av att visa sitt verkliga JA är mer eller mindre pinsamt men alla har vi våra böjningar..

2010-07-06 @ 17:35:48
Postat av: break ups to make ups

Verkar vara jobbigt att sminka sig så känns skönt att inte hålla på med det, men ingen skillnad på att sminka sig och att sola egentligen, båda gör att man ser fräschare ut. Så dom som pallar och vill go for it

2010-07-06 @ 18:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0