Trampbilsfascist

Hej hopp! Jag har ju somsagt barn denna vecka och idag var vi på lilla holmen för att kolla på duren. Det var nog mest jag som var uppspelt över att få mata och klappa djuren, han såg mest uttråkad ut.
Sen ville han åka trampbil, perfekt tänker jag och passar på att hitta en gräsfläck så jag kan steka lite. Han rundar mig och vi vinkar flera gånger, plötsligt så ser jag inte honom åka varvet. Jag blir lite misstänksam så jag tar på mig mina skor, kopplar min kamphund och börjar leta.
Bakom ett av husen ser jag honom med en annan skitunge som står mittemot honom och försöker styra och ställa om vart alla andra barnen får och inte får åka. Skitungens pappa sitter i närheten och låter sin son hållas, jäkla pucko! Så jag blir illa tvungen att ta över hans pappas jobb och uppfostra hans unge åt honom. Sånt där gör mig irriterad, för samma unge trängde sig i kö när de skulle få sina trampbilar. Haha vad fan är det här för inlägg. Jag sitter och är jätte upprörd över en 7 åring på lilla holmen. Jag tycker bara att ni som envisas med att skaffa barn kan väl åtminstone hålla koll på era egna!

Das was alles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0