Tröttast

Jag har inte så mycket att säga idag. Jag vaknade på fel sida av sängen och sen blev det en tur till lek och buslandet. Det var egentligen tänkt att vi skulle åka och bada men det var så molnigt imorse.

Det blev tyvärr inte så många bilder som jag hade hoppats på i onsdags. Vi tog oss en räkmacka och ett glas rose på ritz, sen kikade vi fussball på pitchers och avslutade kvällen på ritz. Som tur är så är det en ny dag/kväll/natt imorgon och jag ska verkligen försöka komma ihåg att ta bilder för er skull :)

Sista helgen i Örebronx nu mina kära vänner, sen är det Visby som gäller!! Ni kommer väl och hälsar på mig på Hamnplan 5 ?

Puss* / Dolly





Kommentarer
Postat av: Dollys baby

Varför berättar du aldrig om dina flörtar på krogen? Mer sex till folket Dolly så nu ere dags att du öpnnar dig :)

2010-07-08 @ 18:20:15
Postat av: Dollys baby

Dolly goes wild..

2010-07-08 @ 18:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0