Im leaving on a jetplane, dont know when I´ll be back again

Hej hopp! :) Hur har ni det i åskvädret? Hörde ni smällen tidigare? Jag skrek till jättehögt på stan, lite pinsamt eftersom jag gick ensam. Men det small verkligen till ordentligt! Idag har jag fixat med lite ärenden och inhandlat sånt som jag inte klarar mig utan, typ som lotion och nagellack. Alla vet ju att det inte går att köpa på gotland ;p
Jag har fortfarande stora problem med packningen och funderar helt ärligt på att ge upp helt och hållet. Jag åker i en outfit så får jag köpa resten där.

Nej nu måste jag fortsätta, tåget går 12 och planet lyfter 16, Jag börjar spela 22.30 så vi ses på plats? ;)

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera bloggen ,men ni gnäller så jävla mycket så man tappar faktiskt lusten.
Vi ses, pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0