ÄCKELN!!!

Det är verkligen olämpligt att sitta på en lounge eller offentligt överhuvudtaget och äta upp varandra. När jag spelade på IVY ikväll så satt det ett 40+ par och äcklade sig i flera timmar, INGEN vill se sånt! Med det sagt så kan jag fokusera på det positiva ikväll. Jag påbörjade min kväll med en strawberry daiquiri och trevligt sällskap på lilla örebro. Det var riktigt mysigt, tack flickor! Sen var det dags för mig att spela skivor på Ivy. Klockan 01 stänger vi och då är det bara för mig att rulla hem min 20 kilos case. Jag tog en skön dusch och får ett samtal från lilla Ellen som tycker att jag ska ta mig ner till Burger King för att äta lite mat. Jag tog på mig kläderna igen och tog hissen ner till BK där jag hade turen att springa på Sulle och Jocke som är två lojala bloggläsare ;) Efter att ha skrivit autografer och förgyllt mina 2 bloggläsares kväll så tog jag hissen upp igen och la mig i min sköna säng.

Mina nya skor!! :) Och jag vet inte varför jag valde att se kissnödig ut.


Kommentarer
Postat av: kaminen

fin du är dolly!

2010-05-16 @ 19:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0