BFF

Goda vänner är som stjärnor. Du ser dom inte alltid, men du vet att de finns där.

Det är så underbart att ha bästisar, någon man kan berätta ALLT för. Jag tror att den viktigaste relationen man har är just med sina vänner. Självklar har vi alla gjort misstag och ibland försummat varandra vid något tillfälle men de misstagen lär man sig förhoppningsvis någonting av.

När jag bodde i säfsen så hade jag en bästis som hette Johanna, vi lekte jämt och hade massa konstigheter för oss. När jag flyttade till örebro blev vi osams och hördes inte på flera flera år. När vi var 20 tog vi upp kontakten igen och Johanna kom till örebro för att hälsa på mig. Jag var jätte nervös innan men så fort jag såg henne kändes allt som vanligt igen. Det var som att de åren vi inte pratat inte existerade. Ingen av oss hade förändrats så mycket heller, vet inte om de är positivt eller tragiskt att vi inte har ändrats något sen vi var 9 :p Våra samtal handlar mer eller mindre om samma saker nu som då, haha!

Nu ska jag tvätta håret och ringa min älskade Maria <3

Natti/ D*





Kommentarer
Postat av: Johanna

Hjärtat vad du är söt! fatta att vi inte hördes på 10 år sen skickade du ett sms och jag satt och körde bil påväg hem till mamma och pappa, trodde att det var något slags skämt:, det var nog för övrigt den farligaste bilresan jag genomfört, sms:a samtidigt som man lör är ingen höjdare..haha jag skrattar högt när jag tänker på att vi är precis nu som då... puss på dig bästa

2010-05-03 @ 23:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0