fimpa den!

Jag tycker att det borde vara förbjudet att röka på offentlig plats! Det är så galet störigt när folk står utanför min port och röker när jag ska ut/in. Mitt hår blir verkligen att stinka rök, det suger åt sig så. Jag förstår iof inte ens hur folk fortfarande kan röka, det är så trashigt. Så sluta rök! Ska ni envisas med att röka så får ni göra det bland andra rökare i en mörk gränd där ingen ickerökare behöver känna lukten. Tänk att det inte var för så många år sen man fick röka på fik och nattklubbar. Det är så skönt att slippa oroa sig för att bli bränd av någon på dansgolvet, bra att det går åt rätt håll :)




Kommentarer
Postat av: S1

håller med dig fullt ut!

2010-05-27 @ 20:03:52
Postat av: Dollys baby

varför särklassa en vis typ av folk grupp, det är nästan som att säga att alla med hund ska bo på landet för ja gillar inte hundar som skäller i stan!? livet funkar inte så utan vi får helt enkelt lära oss att leva med varandras brister & pommfritt galna hundar ;)

2010-05-27 @ 20:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0