Första dejten

Jag tycker inte att middag och bio är en bra första date. Det blir så krystat och stelt, och hur mycket får man sagt under biobesöket? Man måste ju lära känna varandra. Bio och film kan man ta vid ett senare tillfälle när man vet att man trivs så pass bra i varandras sällskap och bara kan vara tysta ihop. Första dejten bör man gå en promenad och ta en glass, eller ta ett glas vin och bara känna av varandra. Sen tycker jag att dagens killar är lite dåliga på att uppvakta tjejer. Vad har hänt med blombuketten på första dejten? Blommor uppskattas alltid och det är en jätte rar gest :) Nu när det är sommar så kan jag rekomendera att ta en picknick med lite småplock.
Tjejer, klä er snyggt men bekvämt. Det finns inget värre än att vara överstylad och obekväm, då är hela dagen förstörd. När jag var på bio för några veckor sen såg jag två ungdommar som antagligen va på en dejt. Hon hade på sig en minimal klänning och skyhöga klackar, golvet på sf är halt så det slutade illa.


Vad anser ni vara den perfekta första dejten ?






Kommentarer
Postat av: Sunday funday

Håller med, promenad är bra!

2010-05-30 @ 21:27:46
Postat av: Kenneth

Jag tycker att tjejer är för dåliga på att uppvakta killar nuförtiden! Vad säger du om det va? Sexist!

2010-05-31 @ 10:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0