Friday Im in love

Dagens shopping



Nej jag är absolut inte kär i någon men det är fredag idag. Ellleeer!? Imorgon kväll blir det strålande sol och 18 grader, grillväder! Nu börjar man verkligen läängta efter uteserveringar och sommarhetta.

Jag kan även passa på att berätta för er att jag är halvblind. I alla år har jag fått höra att jag struntar i att hälsa på folk vilket självklart uppfattas som dissigt. Jag har bara 30% syn vilket gör att jag inte hinner uppfatta vem och vad jag ser. Så om ni passerar mig på stan och säger hej i förbifarten så tar det ett bra tag innan min hjärna uppfattar vem personen var. Vill ni hälsa på mig i framtiden och få ett hej tillbaka så får ni ta tag i mig eller sakta ner farten helt enkelt. Detta är ett handikapp och inte attitydsproblem! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0