Gossip & Gottis




Imorgon kommer det vara grymt väder :) Jag har en långpromenad inplanerad och sen gymmet.
Jag är så jäkla missnöjd med Njoy, har nog aldrig vart med om sämre service. När man kommer in möts man av en tom reception eller att dom står och snackar med varandra eller i telefon. När man väl kommit ner till gymmet så är det helt dött. Deras musik stängs av ibland och den sätts inte på fören någon knackar på hos någon som arbetar där och säger till. Som om det inte vore nog, nej nej! Njoy kör gratisversionen av spotify!! Så man tvingas höra den där jäkla reklamen hela tiden. Dom kan inte kosta på sig 100 kr i månaden för att vi som gymmar där ska slippa höra reklamen.

Nu är det gossip girl snart!!! Lite choklad på det så är jag lyckligaste flickan i världen :)


Kommentarer
Postat av: maxjezy

=) bloggerskan dolly rules, måste säga att denna blogg håller världsklass precis som min blogg gör!

fy på enjoy som sänker sin värdighet till spotify.

2010-05-09 @ 18:49:42
URL: http://myfatfoodworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0