Im on it!

Nu är jag tillbaka och laddad som få! Börjar vakna till liv och ska väl ta och diska upp strax. Gårdagen då, what to say! Det var jättemysigt och trevligt här hemma med tjejorna och vid 23 tiden begav vi oss mot strömpis i regnet. Ni som känner mig vet att jag hatar fukt och regn eftersom det gör mitt plattade hår LOCKIGT! Hur som helst så kommer vi fram till detta gymnasiedisko och känner oss 100 år gamla. Efter lite velande och några rundor så bestämmer Jonna och jag oss att kika in på Ritz en snabbis. Som om mitt hår inte var tillräckligt fult så var det bara att traska ut i regnet igen och glida in på ritz. Våra förväntningar var redan så låga så det fick duga, där var vi iaf inte äldst. Vi gjorde det bästa av situationen och resultatet blev massa skratt och en crispy chicken på det. Jag hade en rolig kväll tack vare sällskapet, så hur mycket än örebros uteliv suger ibland så är jag glad sålänge jag är omringad av heta glada partypinglor.

haha just det! När jag stod och pratade med Jonna vid baren på ritz utan några som helst homosexuella benämningar så dyker det upp en liten gubbe på ca 65 år.

Gubben- Vafan saru vaa!?
Jag- Va? Jag pratade inte med dig.
Gubben- Kalla du mig mig BÖG? (Närmar sig och ser ut att flippa ur vilken sek som helst)
Jag- Eh,nej? (backar några steg)
Gubben- Jag har fru och barn,skäääms!










Kommentarer
Postat av: /shello

skääms jenny skäääääms!

2010-05-23 @ 14:22:42
Postat av: Alexandra

Vilka snyggingar!!! =)

2010-05-23 @ 19:18:04
URL: http://alexandra86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0