Inbox


Hejsan, Efter 2 år i NYC vill jag prova på att träffa en skön oblyg tjej som älskar livet haft massa sex... och är väldigt öppen för nya saker i livet..

Du får chansen att bli mitt sällskap på Café Modepris galan i stockholm.. en av sommarens stora modehändelser...!

Kyss
K.

Vad är det för retard som skickar ut sånt? Jag hoppas verkligen inte att någon där ute nappar på sånt här nonsens. Det kan vara jättefarligt och det är antagligen ett psyk, normala människor skickar inte ut sådana utskick till främmande personer.




Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad jag retar mig på personen som skickat det där. Dels är språkhanteringen urusel. Dels låter det som om hela New York City enbart består av tjejer som är blyga, hatar livet och är oerfarna sexuellt. Usch vilken nöt!

2010-05-23 @ 18:42:38
URL: http://socionomstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0