Insomnia

Jag har knappt sovit något inatt och ändå känner jag mig ovanligt pigg. Tyvärr så är det riktigt sugigt väder så Cleo var tvungen att kissa under ett paraply. Jag är lite bitter över att alla jobbar/pluggar och inte kan dra en sistaminuten NU! Det kommer va kallt hela veckan så det hade varit perfekt att åka till värmen efter sex and the city premiären.

Nu funkar min mobil igen, Jag fick ett riktigt bra bemötande av Kim på 3 som var väldigt proffesionell och gjorde allt för att ge bästa möjliga servicen. Duktig kille! Jag kom på att det lät som att jag belönade en hund när jag just sa "Duktig kille" till honom i telefon, men det var gott menat! :)

Nu ska jag lägga mig på golvet en stund, har så jäkla ont i ryggen. Mina ben är olika långa så jag får ont i ryggen av min skeva kroppsuppbyggnad.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0