Mardröm

Kom på att jag drömde en sjukt äcklig mardröm inatt. Jag måste till tandläkaren snarast eftersom jag inte varit där sen gymnasiet :p Detta har jag gått och tänkt på de senaste veckorna och inbillat mig att jag har 27 hål i tänderna. Så iaf, jag drömde att jag gick till tandläkaren och fick lägga mig ner och ta på mig hörselskydd. Sen tar han fram en slipmaskin och gör sin grej, slipmaskinen var det inga konstigheter med i drömmen. När han är klar så suckar han och säger tyvärr så förlorade vi dom. Förlorade vad? Jo alla mina tänder!! Jag ställer mig upp och ser på min tandlösa spegelbild och faller i gråt.

På måndag morgon ska jag boka tid hur otäckt det än är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0