MEN BRA!

Men bra att mitt hår stod åt alla håll på passfotot! Jag försökte verkligen låta bli att blinka och resultatet blev en sömnig halvöppen variant, morgonlooken!



Nu har jag snart bloggat i 2 månader, de första veckorna hade jag ca 40 läsare om dagen och nu är det några hundra om dagen. Jag trodde att det bara skulle vara mina kompisar som skulle läsa den, och dom kan jag räkna på fingrarna :p Jag är så sjuuuukt nyfiken på vilka det är som läser min blogg!
Är det något ni tycker jag ska bli bättre på ? Vad vill ni att jag skriver om? Kom gärna med förslag, det är ju ändå ni som läser den.

Det hände något fruktansvärt pinsamt idag, så pinsamt så jag vet inte ens om jag kan skriva det. Jag måste samla mod och få i mig lite mat, Vi hörs sen rockers!

Kommentarer
Postat av: Trana

Sluta ta bilder utan huvud :D

2010-05-24 @ 17:12:09
Postat av: Johannes

Har du solat idag? Bilder?

2010-05-24 @ 18:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0