siesta

Somna till i 15 minuter, skönt! :) Nu tänkte jag ta en skön dusch och göra mig iordning inför kvällen. Jag hoppas verkligen att dom fixat strömkabeln.

Jag måste bara berätta en rolig sak som hände min kompis för många många år sen. Jag brukar skratta varje gång ja tänker tillbaka på det.

En dag efter skolan när min vän är på väg hem från skolan (låt oss kalla henne Anna) ser hon hennes största kärlek (Vi kallar honom Kalle) Anna skriver om Kalle i sin dagbok, hon drömmer om honom om nätterna och är alldeles tokkär i Kalle. Precis när de ska gå förbi varandra halkar Anna på ett bananskal, hon halkar inte bara lite utan hon verkligen slår i backen. Hon reser sig genast upp, borstar av sig och halkar IGEN på samma bananskal. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0