The life of little people

Eftersom jag inte är så lång så har jag en pall som jag flyttar omkring på när jag ska nå något. Så när jag vaknade imorse efter att ha drömt om ett par skor som jag har hemma ville jag självklart börja dagen med att plocka ner dom från hyllan. Jag bär in min vita fina pall i klädkammaren, klättrar upp och ser att de skorna jag vill ha ligger underst. Men om jag drar ut kartongen riktigt snabbt tänker jag så är det nog lugnt. Men det var det inte!! Det regnade skokartonger över mig :( Kommer säkert få en bula med.

Så nu är det bara att sätta igång med att stapla upp allt igen.



Kommentarer
Postat av: It´s raining shoes

Testa styltor:)

2010-05-28 @ 10:13:42
Postat av: Emily

åh, vilken underbar pall. vart har du köpt den? jag har bara en tråkig lackad träpall som jag får bära runt på.

2010-05-28 @ 10:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0