tok

Jag började dagen med att ta på mig tröjan bakåfram, detta märkte jag när jag va inne på Kicks :p Jag känner mig lite vimsig och tankspridd idag, ska nog måla naglarna nu så jag lugnar ner mig.

Vid 17tiden tänkte jag traska ner till Ivy och spela lite skivor och ikväll blir det nog att spana in rockbaren, har aldrig vart där så det är väl dags!

NI MÅSTE LÅSA DÖRREN! Ni vet hon tanten som sitter och tigger på drottninggatan? Hon glider in i folks trapphus och känner på dörrhandtagen, är det öppet så smyger hon in och tömmer hallen. Mammas vännina kom på henne men tanten hann rymma iväg i sina supertofflor som inte lämnade ifrån sig ett knyst.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Usch vad vidrigt. Bra att du uppmärksamma de!

2010-05-19 @ 15:07:15
Postat av: maxjezt

om det är samma tant som förut så har jag gett henne 100 spänn. :)

2010-05-20 @ 01:47:02
URL: http://myfatfoodworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0