You can stand under my umbrella

Gomorron gomorron!!! Sovit gott? Jag vakna upp med hopp om att kunna lägga mig och sola idag men icke, massa jäkla moln ivägen. Enligt klart.se så ska molnen försvinna till kvällen iaf. Det känns som jag tjatar onödigt mycket om klart.se, man kan nästan tro att jag blir sponsrad av dom :p Nu bär det av mot gymmet och ikväll blir det en långpromenad med Cleo.

Borde jag ta med ett paraply? Himlen ser suspekt ut. Något som gör mig riktigt arg det är när man släpat runt på ett paraply helt i onödan! Bara tanken gör mig upprörd! Nej paraplyet stannar hemma, nej jag tar med det.. Varför har jag denna diskussion i min blogg? Gud vad detta känns awkward, hejdå!





Kommentarer
Postat av: Anonym

VArning!

2010-05-18 @ 14:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0