En natt i örebronx

Go kväll! Eftersom jag har en spelning i örebro ikväll så är jag hemma hos mami och svullar ikväll, härliga tider. Vi har ätit pannkakor och sen har jag klippt klorna och duschat Cleo. Hon tycker inte direkt att sånt är jätteroligt så nu ligger hon i soffan under en handduk och tjurar. Men men, sånt som måste göras!

Nu ska jag ta och göra mig iordning inför kvällen, det blir lax ikväll. Yummi!! Alltså jag ska inte göra mig ordning för att äta lax utan för att jag ska spela senare. Aja, jag har knappt sovit något inatt så det är ok att vara lite tankspridd idag. Helst av allt skulle jag vilja slänga mig i soffan med massa choklad och somna till en halvtaskig film.

Hoppas ni får en awesome kväll, det tänker jag ha!

..och tack för igår, jag hade en jätte trevlig kväll! :) Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0