Just a smalltowngiirl

Hej hopp! Hur har ni det? Själv så är jag helt muck, är inte van vid detta höga tempo. Nu har jag iaf kommit hem och sitter här på 9de våningen och ser ut över fina staden, ska nog unna mig något gott nu innan jag fortsätter med att packa upp kläder. Jag har mardrömmar om dessa jäkla sopsäckar som är fyllda med kläder, jag måste göra mig av med massa. Ett litet tips, sluta handla! Fyfan vad mycket onödiga prylar/kläder/skor man äger. Jag höll på att spy när vi rensade ur min 1a i örebro, hur har jag hunnit samla på mig så mycket under 2 år? Galet! Nej ni, jag ska aldrig mer köpa något!



Kommentarer
Postat av: Kungen

Haha eller hur?

2010-11-01 @ 20:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0