No more drama

Jag vill inte bli inblandad i dramatik och skvaller, låt mig vara! Kan jag få vara i örebro en natt och spela skivor utan konstigheter tack! Jag har absolut inge intresse för tjaffsa om småsaker som inte betyder ett skit för mig. Jag lägger min energi på viktigare saker än så. När ska folk sluta vara så egocentriska och sluta tro att jag ens vill lägga ner min tid på er, ni betyder som sagt ingenting för mig :) Och det säger jag inte på ett elakt och taskigt sätt utan jag menar mer att folk som inte är min familj eller mina vänner inte är så viktiga för mig. Jag behöver inga ytliga kontakter, jag är hellre i fred.
Jag har flyttat från örebro just för allt sånt här är så tröttsamt. Jag befinner mig i denna stad några timmar i veckan och ändå lyckas folk dra in mitt namn i massa konstiga sammanhang. Hur kan jag bli så utsatt när jag knappt känner någon? :p Jag har inte satt min fot utanför mammas dörr, inte pratat med någon förutom min familj och Fredrik. Men enligt vissa så verkar jag hunnit med en hel del under min vistelse.

Nu ska jag packa och åka heeem! Var god och beakta att jag alltså inte befinner mig i örebro fören lördag då jag ska spela på satin och sen åka hem dagen efter. No more drama!! Jag försöker hålla mig lugn och sansad men det finns en gräns. När man har sånt temperament som jag så är det galet svårt att behärska sig, det tar verkligen på krafterna, haha.

En lussebulle på det. Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Usch för såna människor:/ Saknar dig vännen. Hoppas du får en fin jul:) Puss och Kram

2010-12-23 @ 16:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0