one night in örebronx



Hej! Nu är jag äntligen hemma från örebro, skönt. Det var fullt ös på satin och en riktigt kulig spelning, men resan dit var ett rent helvete. På väg till tåget så går min pirra sönder, det är alltså kärran som jag har min skivcase på. Kaos! Så det var en galet kämpig väg till örebro må jag säga. Men men, väl på plats fick jag massa god mat, bullar och kakor hos mami. Jag har fått med mig några påsar gottigt hem så det blir att svulla framför ensam mamma söker ikväll. Sen har jag även hämtat hit min bästaste Cleo så nu känner jag mig hel! Hoppas verkligen att hon kommer trivas bra i vårt ny hem.

Jag kommer jobba en hel del den kommande veckan och inte hinna med att ha något liv direkt, vilket innebär att jag faktiskt inte har så mycket att skriva om. Det är rätt torrt på den fronten. Det finns dock en sak som jag gärna hade delat med mig av för heeela världen men som jag väljer att hålla hemligt ett litet tag till iallafall, tror det blir bäst så. Men det hålls nog inte hemligt länge till eftersom jag antagligen kommer explodera då.



Nighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0