spets i vintermörkret

Ikväll tog jag mig ork för att gå till ica och unna mig pepparkaka, såndär mjuk ni vet. Det är så himla gott! Nu har jag svullat den och funderar på att göra hetssitups för att slippa känna ångest över att jag precis tryckt i mig hela kakan. Ja, så får det bli! 100 situps och kanske springa upp och ner för trappen? Jag bor ju ändå på 9de våningen.
Eller så tar jag en dusch och myser ner mig i sängen och ser en film :) Oh, det lät mycket trevligare än att springa i trappen. Jag måste inskaffa gymkort här!

Den här söta spetsklänningen ramlade ur garderoben idag. Den är väldigt somrig men om man har svart kavaj, leggings och kängor till så funkar den finfint nu med.

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Uppdatera då kvinna :)

2010-11-14 @ 15:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0