JIF som i Johan Ivar Fredrik ?

Jag vill börja med att säga att jag bott i en 1a och har aldrig haft städhjälp. Nu bor jag i en stor 3a och det känns helt omöjligt att ta sig tid för att städa hela lägenheten själv. Så jag tog helt enkelt beslutet att låta någon annan städa åt mig så det blir rent hus. Hursomhelst så mailade jag en kvinna som sedan ringde upp mig. Beakta att jag alltid städat själv så det är inte så att jag inte vet hur man städar.

Men av någon konstig anledning så kunde jag inte sluta slänga ur mig världens mest korkade saker.
Det slutade med att kvinnan till slut frågade mig.
Har du aldrig städat? För isf kommer det säkert behövas många fler timmar.

**Tysnad**

Jo alltså, jag har städat. Men jag har väl inte använt mig av såna saker.

Kvinnan: Saker som damsugare och mopp?

Sen bad hon mig ta fram papper och penna för att skriva ner viktiga saker som man bör ha hemma, som ajax och jif. Haha och jag är sånt jävla pucko så jag sätter mig och skriver en lista!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0