Skönaste söndagen på länge


Hur härligt är det inte bara dega i soffan med vovven och få massa god mat serverad? Fantastiskt! Jag försökte få ut Cleo på en långpromenad men hon verkar tycka att det är för kallt. Hon vill absolut inte följa med och springer tillbaka till porten. Stackarn vägrar ju ha jacka på sig så hon fryser nog, hon står bara helt stilla och skäms när jag försöker klä på henne något. Inte ens liten sjal kan hon ha, hon blir så ledsen.

Imorgon bitti åker jag hem till stockholm, jag måste ta med mig min tunga skivcase eftersom jag har en spelning på Berns nästa vecka. Det är fan det jobbigaste som finns att resa med 100 kg skivor!! Hårt liv man lever!
Nu blir det att se på Idol eftersom jag missade det i fredags sen ska jag nog sooova.

Natti!




Kommentarer
Postat av: Vibe

Bra jobbat tjejen! Vi ses på Berns ;)



Vilken dag jobbaru?

2010-11-07 @ 22:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0