Släpp allt negativt i ditt liv och gå vidare!

Vi människor vill gärna älta och plåga oss själva med negativa tankar så vi får vara ett stackars offer, det är enklare än att ta tag i problemet eller att bryta med sånt som får en att må dåligt.
Jag själv har kapat helt med vissa människor eller valt att ha dom som ytliga bekanta just för jag märkt att deras energi inte är något att ha. Det är bara så enkelt att man kanske tar fram dåliga sidor hos varandra och blir en person som man inte trivs med att vara, och då blir man definitivt bitter.
Livet är så himla kort så jag har bestämt för att omringa mig med härliga människor som får mig att må bra.
Ibland kan en fin relation utvecklas till något destruktivt och då är det dags att gå varsitt håll, det innebär inte att ens vägar inte möts igen. Allt har sin tid.


”Om en människa inte finner lugnet inom sig, söker hon det fåfängt på annat håll.” /Channing

”Att leva är så häpnadsväckande att det lämnar mycket lite utrymme för andra sysselsättningar.” /Emily Dickinson

”Vi lever en sekund i taget, och sekunden är just nu.” /Eyvind Johnson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0