strålande sol & svinkallt

Det är helt sjukt hur fort tiden går, kan ni tänka er att de är julafton om ca 6 veckor? dagarna,  veckorna, månadarna och åren bara flyger förbi. Så det gäller att man tar vara på varje sekund. Nu har jag kommit hem från örebro och funderar på att få i mig något i magen för att  sedan ta en rask promenad i det fina vädret.

Jag måste verkligen få en del tråkgrejer gjorda innan jag börja jobba på onsdag. Jag har fortfarande inte fått ordning på min taklampa och tv. Varför kan det inte bara funka? Kontakten som sitter på lampan passar inte ihop med uttaget som sitter uppe i taket :( Jag kan inte skjuta upp på det mer nu, ikväll ska jag ta tag i det!

Hoppas ni får en härlig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0