sommartider hej hej!



Godmorgon! :)

Va skönt det är att få vakna upp utvilad och bara ligga och dra sig i några minuter utan att behöva stressa iväg någonstans. Cleo väckte mig 08.30 för hon behövde gå ut, men nu har jag krypit ner under täcket igen. Jag blir nog kvar här en kvart till sen ska jag ta tag i allt som behöver göras innan jobbet. Jag skulle nog behöva gå till ica och handla hem lite mat och sånt.

Igår blev jag påmind om varför jag lämnade örebro. Det är som att folk inte har bättre saker för sig än att skapa drama. Jag bor inte där, jag är enbart där på lördagar för spelningar. Jag beblandar mig inte med folk förutom min familj och ändå blir jag utsatt för påhopp och intriger på fb, haha
Vuxna människor som beter sig som småtjejer går bort!

Förresten, vet ni något om allt är som det ska med swedbank?

 

 


Kommentarer
Postat av: yuuk

Men fan vad du är hemsk, fick ont i magen av att det är så långt till nästa sommar.

2010-11-26 @ 09:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0