Vissa borde bara stänga in sig och aldrig komma ut!!

Jag tål inte orättvisa. Rätt ska va rätt och svårare än så är det inte! Jag förstår inte hur vissa människor sitter på positioner där de får styra och ställa när det inte besitter någon som helst gnutta sunt bondförnuft. Jag har ju varit DJ sen rätt många år tillbaka och har som tur inte varit med om så värst mycket konstigheter, men det har självklart hänt att en och annan krögare varit en riktig idiot som ska ställa till med problem för småpengar. Folk blir lätt giriga och då funkar inget samarbete. När jag började spela ute så var ja inte mer än 19 år och då började jag gråta så fort det uppstod ett problem, haha. Jag blev så himla sårad och förvånad över att någon kunde vara elak. Nu är jag 24 år GAMMAL och är fullt medveten om att jag inte ska ta skit från någon och jag tolererar absolut inte idioti.

Det är väldigt många i örebro som gärna säger elaka saker om mig bakom min rygg och påstår att jag får alla mina dj jobb bara för jag är tjej osv. Ändå står dom där själva på mitt dansgolv och dansar. ? Självklart är dom flesta hatare själva djs som kanske inte får egna spelningar. Vad spelar det för roll ens om jag får mina jobb för att jag är tjej? Hur kan en sån löjlig struntsak störa någon så himla mycket. Då har man nog alldeles för mycket fritid. Du behöver inte stå på mitt golv och dansa en hel kväll, och du behöver absolut inte komma fram till mitt bås för att påpeka vilket fjantig låt som spelas. Gå bara hem eller gå  till ett annat ställe? Örebro har faktiskt många nattklubbar så du behöver inte känna dig tvungen att ta dig igenom en plågsam kväll med mina låtval ;)

Jag ska dela med mig av en rolig händelse från förra året. Jag kommer alltid lite tidigare till spelningen för att kolla så det står rätt spelare framme och så att jag ska ha möjlighet att ställa frågor om jag undrar över något. När jag kommer upp i djbåset ser jag att han som leverar ljud och ljus på stället ställt fram fel spelare och gjort en riktig tattarlösning. Jag vill ha det på ett visst sätt och den infon hade han fått. Denna idiot tillhör hatarmassan och tjurar alltid över att jag får spelningar. Så hursomhelst, när jag ser honom så ropar jag på honom och säger åt honom att ställa fram det jag bett om eftersom jag vet att han har det i bilen och jag vill inte ha sån tattarlösning som jag fått bara för han vill jävlas. Då spårar puckot, han börjar SKRIKA och är heeelt hysterisk. Jag höll mig lugn för att jag ville att han skulle bli dumförklarad vilket han också blev. Det slutade med att han fick skäll för hans uppförande och grät.  Personen jag pratar om är alltså 40+. När man börjar bli så hatisk, arg och inte kan acceptera andra människors framgång så är det fan dags att låsa in sig.

Imorgon spelar jag på en jättestorfest fest på berns så jag måste putsa upp mina skivor nu. När jag spelade i lördags märkte jag att nästan alla mina skivor hacka, not ok!  Ha en fab dag! Pusselipuss


Sen kan man fråga sig vad jag egentligen gör i dj båset? haha


Kommentarer
Postat av: N/A

sover?

2010-11-16 @ 17:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0