Dolly Mellberg

'


Ok, jag vet att jag har varit dålig på att blogga på sistone. Jag tar det som en man! Alltså skyller ifrån mig ;) Men helt allvarligt så är jag faktiskt inte van med att behöva gå upp halv 6 på morgonen för att gå till jobbet.
Nog om det! Nu är det helg och alla är fulla och glada, jag är inte en av dom denna kväll.

Så whats new? Jag fastnade med klacken när jag skulle gå över övergångsstället och klev ur skon, fick hoppa tillbaka på en fot och ta på mig skon igen. Bilföraren fick sig ett gott skratt och jag fick lite balansträning, a win-win situation. Mer action än så har jag tyvärr inte varit med om de senaste dagarna, inget som jag vill dela med mig av till er iaf! :p

Have fun och dansa loss peeps! Nattipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0