I´M BACK!

Hej hej hej! Det har varit lite mycket på sistone så jag har inte direkt orkat blogga, dessutom känns det rätt onödigt att blogga när folket "vet" allt om en ändå ;)
Så iallafall, nu är det Idol på tv med charmiga Jihde i spetsen. Jag är så imponerad av de deltagare som åkt ut året innan och försöker sig på sin dröm år efter år, vilken vilja!
Visst är det mysigt att det börjar massa bra på tv nu när det är kallt om kvällarna och man bara vill mysa ner sig i sängen med någom man håller kär. Fab!

Imorgon ska jag upp kl 05 så det blir sovdags efter Idol. Vet ni vad ? Jag funderar faktiskt på att försöka mig på att ta körkort fast jag är blind. Det här med att åka buss går fetbort!!! Så nu kommer mitt liv bestå av jobb och körkortsplugg ett tag framöver. Vi ses 2011!

Natti / Dolly*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0